Ordliste

Din guide til effektiv styring og utvikling av bedriften.

Prøv gratis
  1. a
  2. b
  3. c
  4. d
  5. e
  6. f
  7. g
  8. h
  9. i
  10. j
  11. k
  12. l
  13. m
  14. n
  15. o
  16. p
  17. q
  18. r
  19. s
  20. t
  21. u
  22. v
  23. w
  24. x
  25. y
  26. z
  27. æ
  28. ø
  29. å

konkurrent

En aktør er din konkurrent om dine kunder verdsetter dine varer eller tjenester lavere når de har tilgang på den andre aktørens varer eller tjenester, enn når de bare har tilgang på dine varer eller tjenester.

Relatert innhold


  • Hurtigguider - rammeverk
    Katja SamaraBedriftsrådgiver

    Verdiforslag (value proposition) som åpner dører

    Salg har alltid handlet om å kjenne kunden så godt, at du kan se dine produkter og deg selv med kundens øyne. Hva tenker kunden når han ser deres fantastiske produkt: "muligheter!" eller kanskje "ekstraarbeid og risiko for meg som leder"?

  • Idébank
    Anders ThoresenPartner i DHT Corporate Services AS

    Traktanalyse - Fra potensiell til lojal kunde

    Hvordan ta kundene fra kjennskap til dine produkter - til lojal kunde? En metodikk for å stille og besvare kritiske spørsmål om effektiviteten i salgs- og markedsføringsprosessene dine.

Tips

På lederkilden.no kan du dra nytte av kunnskap og erfaring fra mer enn 60 fagfolk og ledere.